onsdag 3 juli 2013

Jaså minsann...

Så herr Ordföranden har hittat till min blogg? Det var imponerande! Undrar just hur det gick till. Jag vill att herr Ordföranden ska veta att jag står för varenda ord i min blogg. En smula besynnerligt beteende att lura mig hem till sig för att diskutera något som skrevs för över ett år sedan, tycker ni inte? Jag förstår om herr Ordföranden har det mycket besvärligt i sitt liv, och egentligen borde jag be för hans mentala hälsa. Men riktigt så god är jag inte.

3 kommentarer:

Erik Forsling sa...

Märkligt, ... Tror inte på det där med att vara synsk. Inte jag i alla fall. Här på din sida tittar jag in ibland med långa mellanrum, för att skåda om du återuppstått. Förgäves.

Nu ikväll, strax innan jag skulle gå till sängs, tänkte jag titta in på en annan blogg, vars namn också börjar med "syster". En association, någon slags tankeloop, fick mig att titta in här först.

Jag blev nästan skrämd när jag såg detta inläggs publiceringsdatum. Det är andra gången idag som slumpen korsar min väg på ett märkligt sätt.

Tro nu bara inte att jag vill förfölja dig. Tittar in ibland, som sagt var. Och jag är garanterat lika harmlös som en kastrerad katt, för att anknyta till temat om katter.

Förutom den vrede som ditt inlägg, angående herr Ordföranden, avspeglar, hoppas jag att allt är väl. Hälsningar från den siste entusiasten - men vem vet. Det finns säkert flera, out there.

Erik Forsling sa...

Gott Nytt År!

Anonym sa...

Snart ett år sedan ovanstående kommentar. Nu önskar jag istället God Jul, och Gott nytt år om en vecka. Lev väl.

Jag ger inte upp, men är heller ingen stalkare, jag bara tänker att, förr eller senare dyker ett livstecken upp.

Erik Forsling.