lördag 5 december 2009

Kryssning!

Skepp O'hoj!

Det var länge sen jag hade så kul!

Upp klockan 5 och jobba ett stressigt dagpass, sen bar det iväg till Birkaterminalen och ut på havet! Världens godaste julbord - UTAN julskinka för min del - och massa öl till det. Mums!

Sen blev det party (fast jag var tvungen att ligga raklång en stund efter tredje omgången julmat och för mycket dessert, vid såna här tillfällen är man jävligt glad att man har en stor och bekväm magsäck!), sjöng karaoke, stuffade runt på dansgolvet, fick en 20-årig boy-toy för kvällen som följde mig vart jag än gick, trots att jag kom ut för honom ganska kvickt. Vi hade fantastiskt kul! Knep väl ihop ögonlocken nån gång vid 4-5 och då var jag jäääävligt trött.

Hemfärden dagen därpå var behagligt gungig och slö. Jag sov mest, handlade lite godis i tax-freen och fikade med jobbarkompisarna.

Helt klart en lyckad kryssning! Nu är jag lite slö och har jävligt ont i nacken efter dansgolvets head-bangande.

Inga kommentarer: