torsdag 21 januari 2010

När man inte har nåt viktigare för sig...

...så kopierar man en lista från Johannas blogg och fyller i. Så enormt underhållande!

1. Stänger du av mobilen när du sover?

Nej, nästan aldrig. Möjligen om jag jobbat natt.

2. Vem såg dig senast naken?
Caisa, om inte grannen som såg mig invirad i en handduk nyss räknas...

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Det varierade nog från dag till dag, olika hårfärger, klädstilar och attribut... Usch.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Snyggare, smalare, sexigare! Näärå, som nu, fast lite äldre.

5. Hur var du på dagis?
Rädd för allt, ångestfylld och ledsen.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Trevlig för det mesta tror jag, men är inte rädd för att starta en diskussion och säga vad jag tycker. Ambitiös.

7. Biter du på naglarna?
Det händer.

8. Har du något handikapp?
Ja, min klaustrofobi.

9. Är du rädd för att få hängbröst?
Nej. Jag har aldrig hört talas om aggressiva hängbröst som går till attack...

10. Tror du att Gud är en man eller en kvinna?
Skulle vilja säga könlös, men man säger ju jämt "han".

11. Svär du?
Ja, ganska mycket.

12. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
jag är trevlig mot alla såvida de inte är direkt otrevliga mot mig.

13. Hur homo är du på en skala 1-10?
En bekväm sjua.

14. Tror du på utomjordingar?
Ja! NÅNSTANS i detta oändliga universum måste det ju finnas åtminstone någon annan livsform!

15. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Älgstek med ugnsrostade rotfrukter, en fräsch sallad och skysås.

16. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Belgian blue-stek.

17. Har du blivit arresterad?
Nej bevare mig väl!

18. Ljuger du?
Absolut! När det behövs.

19. Har du kysst en polis?
Hm, jag har kysst en tjej som inte var polis då, men är det nu. Räknas det?

20. Har du någonting att dölja?
Ja, min bak.

21. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar och en bricka som det står Island på. Fånigt, jag vet.

22. Är du/har du varit gift?
Nej, men hoppas bli snart!

23. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojk-/flickvännen från krogen?
Under mycket högljudda protester, ja.

24. Kan du laga cyklar?
Beroende på vad som är trasigt, ja.

25. Kan du fixa med bilar?
Samma som ovan. Skillnad på att byta tändstift och topplock liksom...

26. Brukar du köra om?
Givetvis.

27. Kan du baka bröd?
KAN kan jag nog om jag försöker och läser ett recept, men jag gör det inte.


Fyll i nu alla listbögar så man får lite trevlig läsning!

Inga kommentarer: