torsdag 28 januari 2010

Sagt och gjort...

...så var träningen igång igen! Nu finns det ingen återvändo. Var på ett cirkelpass på jobbet igår, och trots sviterna av en bronkit var det riktigt skönt!

(Okejdå, jag mådde lite illa och ville dö efter halva tiden, men det är väl så det ska va?)

Fan vad kondition försvinner snabbt!!!

Fick mej en rejäl utmaning när jag skulle ge mig på Peter på brottningsstationen. Han var i betydligt bättre kondition än vad jag var.

Väl hemma fick jag ställa mig och skotta snö i en halvtimme. Det var inte kul, när armarna redan innan kändes som spaghetti.
Hur mycket jag än älskar snö och vinter så är det liiite ansträngande att varje morgon behöva bokstavligen gräva fram bilen ur en snöhög.

Slutklagat. Idag är det slappkväll i soffan med brasa i kaminen.

Inga kommentarer: