söndag 24 januari 2010

Träningen


Usch, nu har jag verkligen kommit av mig med träningen!

Har inte varit på SATS sedan före jul (en hel månad!).

Detta har ju sina förklaringar, om man nu ska försvara att man missköter sin kropp... Först var det jul och jag jobbade som en idiot in i det sista och sen var SATS stängt osv. Direkt efter jul började nacken och axeln krångla rejält och inflammationen härjade i ett par veckor, varvid jag knappt kunde använda min ena arm. Då blev det inget träna. Sen kom Förkylningen Från Helvetet och däckade mig i fyra dar, och efter det har jag hostat och snorat i över en vecka.

Jag vet, ursäkta mig hit och ursäkta mig dit, stick iväg och träna nu!

Jag ska. Nu jobbar jag hela helgen, men från och med nästa vecka är det blod, svett och inga ursäkter! Nu ska här kommas igång. Jag fasar bara för i vilket skick min konditon är vid det här laget... Huuuga.

Ska försöka få till ett box- eller cirkelpass med Peter från neurokirurgen nån dag i veckan, det blir nog kul!

Inga kommentarer: