torsdag 1 april 2010

Blöt skärtorsdag

En dimmig skärtorsdag med lite grått duggregn och ett långsamt smältande snötäcke.

Var ledig igår och shoppade nya träningsbyxor, underkläder och en fantastist snygg och skön, knallbrandgul hoodtröja. Passade även på att klippa av mig håret. Det var ju på tok för långt redan direkt efter förra klippningen. Nu är det KORT. =)

Körde Petras brutala cykelpass på kvällen. Mina ben, som redan var möra efter att jag hade lagt på 5 extra kilo på pump i måndags, dog. Nu går jag som en halt anka.

Hade en jobbig stressdröm inatt. Vaknade och trodde fortfarande att jag var på jobbet och hade en patient som skulle opereras och fortfarande inte var preanestesibedömd. Sånt är alltid jobbigt.

Strax blir det en kopp kaffe med Nanna, och sen ska jag ta mig an hallväggen och börja spackla. Dessvärre har min slipmaskin gått sönder så jag lär få stå och slipa för hand. Suck.

Inga kommentarer: