fredag 23 januari 2009

Idiotvurpan

Gjorde en idiotvurpa i skogen i förrgår. Fastnade med skosnöret i en gren och flög som en katapult med nyllet före rätt ner i backen. (Det hela måste ha sett helt sjukt kul ut!) Mindre kul var att min panna mosades mot en stenbumling och jag fick en präktig bula och ett skrapsår på näsan. (Var var mina händer?? Tar man inte emot sig när man ramlar?!)
Det ironiska med det hela var att 10 sekunder innan halkade Jana på en snöfläck och satte sig på arslet. Jag fnissade nedlåtande åt henne och ett halvt ögonblick senare gör jag denna fenomenala dykning. Ironi...

Idag kändes träningen riktigt SKÖN! (Ja, du läste rätt: skön.) Jag orkade ta i, och jag kunde till och med lägga på lite tyngd! Nu jävlar börjar hon komma igång, tanten.

För övrigt sitter jag på jobbet från 21-07 och alla sover. Skittråkigt.

Inga kommentarer: