onsdag 14 juli 2010

Datorer...

Vad vill de mig för ont?

Jag får tokspunk på datorer som inte gör som jag vill. De spelar dumma! Men egentligen är de listiga små maskiner som vill mig illa och hånskrattar åt mig därinne bland sina kretskort och minimala små kablar.

- Vadå, jag förstår inte vad du just sa att du ville att jag skulle göra dööööh, jag tar och tänker ett tag döööh... *tugg tugg tugg tugg tugg*

- Asså nää, du ja hitta' inte de där du leta' efter asså... Så mitt svar måste bli öööh typ ERROR eller nåt...

*obergipligt felmeddelande på skärmen*

Men egentligen:

Kretskort A: - Höhöhö, kolla nu på henne! Snart slänger hon nåt i väggen! Håll i er grabbar, här kommer det!

Syster Yster: - Vråååål! Ditt dumma jävla datorhelvete!!!

Kretskort B: - Hähähä, där fick hon allt! Så går det om man envisas med att smula knäckebröd mellan tangenterna!

Kretskort C: - Ja jag har minsann inte fått en ordentlig diskdefragmentering på minst ett år! Och när uppdaterade hon virusskyddet senast?

Syster Yster: - Snäääälla dator gör som jag säger?

Kretskort A, B och C (i kör): - Nix. Error. Sug på den du!

1 kommentar:

- VERAN - sa...

Ha ha ha ha... fan vad du är skön Karin! Underbar beskrivning!