torsdag 22 juli 2010

Mellanlandning

Molly och jag har varit i Norrtälje med Nanna söndag till torsdag och slappat i Ristos stuga med bad, korta hundpromenader, kortspel och massa prat. Vi har avhandlat allt från navelsträngar till sexdebut och filosoferat kring livets gåtor och under.

I måndags var jag med på ultraljudet. Nanna var fånigt nervös och jag blev jätteirriterad på hur fjantig hon var. Själv kännde jag mig iskall och lugn - vad är väl en bild på en skärm liksom? Jo hej du. När jag väl fick se den lilla människan sprattla omkring därinne och sparka och vifta ropade jag högt: "Men KOLLA! Det är ju en bäbis!!!" och fick till och med fjantiga tårar i ögonen. Stentuff, mhmm... Det ska bli en liten pojk!

Nu har jag kommit hem och ska duscha, raka benen, klippa naglar och packa om väskorna för imorgon åker vi "hem" till Värmland. Ska bli trevligt det med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha JA det där ska jag påminna dig om så länge du lever =) Du är gullig du!

Pussipuss

- VERAN - sa...

Vad glad jag blir av att höra att beben verkar må bra =) Ser att du Nanna har stängt/lagt ner bloggen, synd tycker jag. Jag gillade att följa dig via nätet.

Det är ju jättehäftigt att se en annan människa inuti kroppen liksom. Awsome!

Ha en nice resa hem till C´s skogar =)

Kram!