söndag 6 februari 2011

Ringar

Jobbhelg. Kvällspass idag. Före det ett styrkepass på SATS, och en snabb tur till Jakobsbergs guldsmedsbutiker med Caisa för att spana på ringar.

Fan vad svårt det ska va! Vi kunde absolut inte hitta någon som båda ville ha, så vi enades om att vi ska ha olika. Jag vill ha blingbling och Caisa vill ha en slät. Båda vill ha vitguld. Det fanns ingen i butikerna som föll oss i smaken, men jag har surfat runt lite nu på kvällen.

Jag fastnade för en fin ring från Schalins som inte verkade alltför dyr: Jag hoppas nu att jag kan hitta nån butik som har den, så jag kan prova den också!

Ett himla pyssel, detta att gifta sig...

2 kommentarer:

Lotta Potta sa...

GUD vilken fin ring! Vackert Karin!

Anonym sa...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your isosorbidmononitrat.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com