tisdag 6 oktober 2009

Nääh usch...

Har verkligen inget intressant att skriva om.

Mitt liv ser precis lika trist och alldagligt ut som vanligt.

Ja, förutom Blådåren Kelvin här hemma då. (Det skulle visst stavas Kelvin.)
Han röjer runt och undersöker alla gardiner uppifrån och ner, tigger mat, sprätter kattsand i hela badrummet, jagar bilder på TV-skärmen, attackerar mina händer... Ja, sån't som kattungar gör mest.

Molly är superstressad och försöker hålla ordning på honom. Därtill hittar hon på allsköns sattyg hon kan komma på för att få mer uppmärksamhet än Kelvin.

Skippade cyklingen idag (har förj*** ont i nacke och höfter, så jag låter cyklingen va den här veckan), och planerade en långpromenad med Molly i skogen efter jobbet istället. Jo men eller hur... En bit in i skogen träffade jag på Ritzie (gamla honkatten), och var tvungen att promenera hem med henne. Sen var det mörkt och jag hade ingen lust längre.

Just nu har jag ingen lust med nånting! Det känns bara mörkt, ensamt och jävligt tråkigt.

Inga kommentarer: