fredag 26 mars 2010

Stiltje

Ja här händer det inte mycket. Livet tuggar liksom på i sin vanliga gamla lunk. Avdelningen öppnade igen i söndags, och idag fick vi stänga igen för ett nytt magsjukeutbrott. Är det inte underbart?

Träningen går bra och jag har gott om energi. Tyvärr börjar jag få ont i benhinnorna nu igen. Aldrig ska det liksom bara få vara bra! Funderar på att skippa box och cirkel ett tag och köra mer cykel och pump, så kanske underbenen får vila lite. Vill inte ha benhinneinflammation igen!!!

Årets säkraste vårtecken har kommit. Molly har rullat sig i vildsvinsbajs. Härligt. Luktar så...intressant! Det blev en hundsanering som hette duga.

Jag verkar dessutom vara den enda som inte har fått sitt skattebesked ännu... Hoppas att det är för att Skatteverket är tvungna att kontrollera några extra gånger om den extremhöga återbäringen på mångmiljonbelopp tilldelad Syster Yster verkligen stämmer. Man kan ju alltid drömma...

Så var det helg igen, och inget särskilt inplanerat. Får alltid för mig att jag ska hitta på så mycket spännande saker på helgen, och så slutar det ändå i soffan för att jag är så trött och inte orkar nåt.

Ja, det är en jävla stiltje just nu.

Inga kommentarer: