onsdag 15 juni 2011

Klen

Nä nu får det fan ta och vara nog! Detta är tredje rejäla förkylningen sen i mars! Om man inte räknar att jag aldrig slutat hosta mellan förkylningarna...

Jobbade i helgen fast jag mådde som ett as. Stannade hemma på måndagen och mådde som ett as. Tisdagen var en ledig dag, synd, för jag mådde som ett as. Idag hade jag ruskigt mycket avvikelser att handlägga och för att dessa inte skall bli liggande till efter sommaren var jag faktiskt tvungen att åka in till jobbet och fixa dem - trots att jag mådde: ja, ni kanske kan gissa?

Men jag är inte sån här!!! Jag är en frisk och kry person. Ingen som går omkring och snörvlar och hostar.

Efter en halv dag på jobbet har jag nu preparerat mig med korsordstidningar, nötter, jordgubbar och persikor, en tjock filt och en lurvig hund. Jag har redan avverkat två filmer, varav den första jag redan glömt bort, men den andra var Snabba Cash. Den var spännande och lite kuslig.

Nu skriver jag helt onödiga gnällinlägg i bloggen - ja då kan ni ju misstänka hur uttråkad jag är.

Heeeeelt värdelöst.

1 kommentar:

Erik Forsling sa...

Hejsan!

Ett stressbrev som inte har med dagens inlägg på din blogg att göra.

Just nu lyssnar jag på reprisen av ett P1-program från tidigare idag (den kanalen är liksom min favvo!) och senare i programmet kommer ett inslag om vad s.k. sociala medier gör med oss. Tänkte att det kunde vara intressant för dig/er, men vågar inte hoppas att du hinner läsa detta innan deadline. Skulle du vara intresserad trots allt - så leta på SR.s hemsida (P1)l. Klockslaget har du ju på inlägget detta. (Ca. 22:30).