onsdag 29 juli 2009

Preprideparty

I måndags var jag på en störtskön fest hemma hos Linnsan. Ett gäng galna brudar, hur många buksvägerskor som helst, och en tunna öl: Vad kan gå fel?
Inget, faktiskt.

Linns hylla förgyllde kvällen.

Det blev väldigt mycket bröst-chock och naken-chock, och faktiskt även en kaninchock! (Den sistnämnda fick jag mycket förargligt nog aldrig med på bild.)

Stålan och jag tog ett hastigt dopp i någon grannes pool. Vi fick gå över en stor åker för att komma dit och blev utskällda av en arg hund.

Vi spelade brännboll och jag kunde alls inte förmå bollen att flyga iväg som den skulle, men jag sprang som en idiot. Hellre springa och bli bränd än att inte ha sprungit alls!

Ninas glajjer var bland de bästa jag sett, tror jag!

Och på "Jag har aldrig" fick jag lov att dricka på nästan varje fråga... Det var faktiskt ganska pinsamt.

Coola gänget.

Anki såg lite sugen ut...

1 kommentar:

Donna ♥ sa...

Du den där kaninen kan ju dyka upp i en annan blogg nära dig!