fredag 11 september 2009

Snodde den av Johanna

...bara för att jag så gärna vill tala om för världen vilken otroligt intressant och spännande person jag är. Så läs noga nu!

HAR DU:
Opererat dig: Nä, har inte opererat NÅN, allra minst mig själv. Och ingen har opererat mig heller.
Piercing: Nä.
Tatuering: Nä.
Barn: Nä, inte det heller.
Använt droger: Nä, inte direkt kan jag väl påstå. Receptbelagt bara...
Hamnat i slagsmål: Slagsmål och slagsmål? Inte direkt. Jag har slagits. För längesen.

JUST NU:
Äter du: Lösgodis. *busted*
Dricker du: Nyss ett glas vatten.
Ska du: Åka till Nanna och ta en kopp kaffe och tjöta om livet.
Lyssnar du på: En fluga och en klocka.
Väntar du på: Lite energi till boxpasset.
Tittar du på: skärmen
Har du på dig: T-shirt och gråa mysbyxor.

DIN FRAMTID:
Barn: Nä.
Giftermål: Jo det är det väl tänkt.
Karriär: Vi får se om jag tar mig i kragen och pluggar anestesi nån gång.

VAD DU FÖREDRAR:
Kramar eller Kyssar: Ligga.
Kortare eller Längre: Beror ju på vad. Kortare hår och längre promenader?
Snygg mage eller Snygga armar: Snygg röv.
Busig eller lydig: Busig.

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Jomenvisst.
Tappat bort glasögon/linser: Jaadå. Linserna trillar ur lite då och då.
Brutit ett ben: Nej. Eller jo, en spricka i handen har jag haft.
Rymt hemifrån: Ja i nån timme...
Röntgats: Joodå.
Krossat någons hjärta: Har jag säkert. Eller kanske har jag för höga tankar om mig själv?
Mobbat någon: Inte avsiktligt.
Gråtit när någon dött: Jo.

TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: Visst. Sen är frågan hur länge den håller i sig.
Gud: Ja. Jag vill det iaf.
Mirakel: Of course.
Aliens: Liv utanför vintergatan? Borde finnas. Universum är ju stort.
Magi: Njah...
Ett himmelrike: Vore gött.
Tomten: Den är ostädad och gräset är högt, men det är klart den finns!
Änglar: Njah, inte såna med vingar iaf.
Transformers: Självklart.

BLANDAT:
Är du kär i någon? Ja. Caisa.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nä. Hemma bäst. Bäst, bäst, bäst!
Tycker andra att du är attraktiv? Nä inte särskilt, tror jag. Men vad gör det?
Dricker du? Annars skulle jag väl dö?
Använder du droger? Nej, inte mer än nödvändigt.
Vilket schampo använder du? Elvital Anti Breakage.
Vilken parfym använder du? BOSS Woman.
Vad är du rädd för? Tunnlar, hissar och små låsta utrymmen.
Gillar du att tvätta? Nej.

Det måste ju vara världens mest uttömmande frågeformulär. Seså kopiera nu så jag får veta allt om er!

Inga kommentarer: