onsdag 1 december 2010

Sjukt kallt!

-18 grader imorse. Kylan liksom gnistrade i luften som glitter. Och så dimma på det = halt som fan.

Vantar, mössa, långkallingar, täckjacka, tröja, halsduk, suck och stön! Man är svettig innan man fått på sig skyddsmunderingen. Bilen hostar trött, men går snällt igång. Molly har absolut ingen lust att gå ut.

Det är vackert. Rent och klart och gnistrande vitt. Men det är förjäkla kallt!

Idag sprang jag in på Intersport i Bålsta och köpte mig ett par överdragsbyxor (bra att ha ovanpå långkallingar, jeans blir så jäkla tight) och en undertröja. Och så passade jag på att köpa en sportbh. Hihihi, igår såg jag nå't roligt i spegeln på träningen: Mina tuttar som skumpade upp och ner! Antingen har jag blivit alldeles slapp eller så har jag haft tightare toppar tidigare. Dags att spänna fast dem! Roligt. Jag är inte van att över huvud taget lägga märke till mina egna bröst.

Inga kommentarer: