måndag 13 december 2010

Tråkblogg

Så var det det här med lediga dagar. Inga uppgifter, ingen mening, inga hål att fylla.

Vallade skidorna och tog en kort premiärtur runt Kivinge. Det blev på tok för svettigt i alla mina kläder, och det var ganska svåråkt. Måste hitta något spår...

Landade på soffan med en bok och en apelsin. Känner rastlösheten komma krypande. Borde inte slösa bort en hel dag i soffan. Men jag känner inte för att göra någonting! Tömd på energi och lust och längtan. Är bara sur, trött, less. Tycker det mesta är tråkigt och ingenting lockar.

I julklapp önskar jag mig passion, hängivenet och överdrivna mängder kärlek.

2 kommentarer:

- VERAN - sa...

Å jag önskar mig lugn och ro, kärlek och förståelse i julklapp. Vi har väl varit tillräckligt snälla för att få våra önskningar uppfyllda?

Syster Yster sa...

Det tycker jag! Jag har bitit mig i tungan nästan hela tiden för att inte säga en massa onödig skit.