onsdag 17 februari 2010

Blog Award

Jaha, här fick man då den fantastiska utmaningen från den fantastiska Veran, att avslöja sju fantastiska fakta om mig själv.
DET VAR JAG!: Jag blir glad av!
Men hallå?! Jag är faktiskt inte någon särskilt spännande person. Och ni som läser min blogg vet ju redan allt det här om mig!

Men... Here we go.

1. Jag har gjort en hel del galna saker - som jag aldrig skulle göra idag - men ingenting som jag ångrar.

2. Jag älskar djur mer än människor. Det är ett faktum. Djur väcker mycket mer känslor och kärlek hos mig än vad människor gör.

3. Jag har en rejält handikappande klaustrofobi, som jag verkligen vill bli av med men inte orkar/vågar ta tag i.

4. Jag varierar ständigt mellan 0 och 100. Är aldrig på "lagom" humör. Har alltid hundra åsikter och sjuttio känslor om allt, och känner jag ingenting så vill jag dö.

5. Jag har sjukt lätt för att bli beroende av saker. Mest företeelser, som att träna, chatta, bada, dansa... Vissa saker vettigare än andra.

6. Jag kan inte under några omständigheter låta bli att pilla på en sårskorpa!

7. Jag har givetvis hemligheter. Den som vill veta nåt om dom får fråga.

Nu skulle man ju utmana 7 stycken att göra detta i gengäld, men så många bloggare känner inte jag, och de jag känner är redan utmanade.

Inga kommentarer: