torsdag 24 juni 2010

Kom an katten...

...det svänger ju!

Har haft en jobbig svacka i några dar, då jag gått omkring i nåt slags dvala och känt mig overklig, deppig, håglös, illamående och allmänt ledsen. Grinat så fort jag fått chans till det och haft en tung skallebang.

Men så häromdagen, på ICA, efter ett träningspass, bara vände det. Jag gick förbi tvål-och schampoavdelningen och klev in mellan konserver och dricka och bara *poff* så var allt borta. Helt plötsligt vaknade jag och kände mig hel igen. Helt utan anledning. Bara sådär.

Jaa, det är inte lätt, men det är skönt när det går.

Imorgon är det midsommar och vi har lyckats att inte planera in ett jota! Det ska bli så himla skönt! Bara vi två, sol och slappa, äta god mat och kanske titta när grannarna i området reser midsommarstången. Om vi vill. Eller så ligger vi och glor på TV hela dagen. Valet är vårt. Fan så gött!

Inga kommentarer: