söndag 27 juni 2010

Sol ute...

...stökigt inne.

Men vad gör väl det?

Har haft en förbaskat härlig helg. Igår kom Peter på besök och hoppade i galen tunna. Alltså i vår galet sköna badtunna! Nanna var också här och Uffe kom med efter ett tag. Där satt vi och plaskade i värmen tills klockan var en bra bit in på idag.

Idag har jag och Peter varit vid Ekilla och badat och solat halva dan, sen åkte vi till Bålsta och käkade pizza. Peter missade ett tåg, så vi passade på att käka glass också.

Hemma igen, röd och vit som den danskaste av flaggor, somnade jag på den utfällda bäddsoffan. Caisa väckte mig och ville ut och premiärcykla på sin nya mountainbike, så vi tog en kvällstur ner till Kulla för ett nakendopp. (Jag badade, Caisa satt på bryggan och oroade sig för att det skulle komma någon som råkade få se mitt blekvita arsle, hehe. Det kom ingen.)

Nu är jag seg, varm, trött och har lite ont i huvet. En förbaskat härlig helg! Tack, alla medverkande!

Inga kommentarer: