söndag 3 oktober 2010

Finblogg

Jag kan faktiskt anstränga mig lite ibland, jag också! Så lite spackel och några hårspännen i skatboet och VIPS! En prinsessa!

En lite kaxig prinsessa, kanske.

Min prinsessa dukar för kalas. Vi hade köttfärsbattle med Uffe och Lotta igår kväll. Var och en gjorde sin egen köttfärssås och så fick vi rösta vilken som var godast. Uffe vann, jag kom tvåa! Min inehöll givetvis grädde och chilisås. ;) Mums!

I morse blev jag väckt med kaffe och kärlek på sängen. Kan dagen börja bättre? Dessutom sken solen in genom sovrumsfönstret och jag är nu uppe och har duschat och ätit frukost och klockan är bara halv elva! Hade planerat att träna idag innan jobbet, men det fick utebli. Ibland får man prioritera!

2 kommentarer:

- VERAN - sa...

Klart som sjutton att du måste ha en finblogg också! Lite yin & yang skapar fin balans =)

Och klart du är fin! Den finaste Syster Yster som finns faktiskt! =)

Syster Yster sa...

Tack, kära du! =)