lördag 9 oktober 2010

I gotta feeling...

...that tonight's gonna be a good night! =) (Bra låt.)

Eller att today's gonna be a good day.

Today started out just fine! Vaknade till solljus. De gula trädkronorna i trädgården sprider en mysig atmosfär och silar ljuset sådär alldeles görsnyggt.

Caisa chockade mig klockan 10 med att föreslå en joggingtur före frukost. (!) "Bahh", tänkte jag, som var på lite morgonmyshumör, men vafan! Om hon föreslår lite jogging så kan jag ju inte vara en mespropp, så jag hakade på. Ut och flåsa! Det blev ingen lång tur, för båda var smådöda efter sisådär en kvart. Men det var en jäkligt skön start på dagen. Nu är jag sjukt pigg och på nästan irriterande bra humör.

Planerar en tripp till vårt shopping-mekka Kista Galleria. Lite shopping och lunch där, sen åker vi till syrran i Håbo-Tibble och hjälper till att bygga kamelhage. Sen ska vi äta tacos och tända ljus och mysa med dem.

I gotta feeling... Wooo hoooo, that tonigh'ts gonna be a good good night...

Inga kommentarer: