fredag 1 oktober 2010

Fulblogg

Faktum är: Verkligheten är inte alltid så jävla snygg.

Oftast är jag ganska ful. Jag går för det mesta omkring osminkad i mysbyxor med håret i nåt slags tofs och lockar som inte riktigt når till tofsen spretande hit och dit. Allt som oftast är jag blek, finnig och lite småfet.

Men vad gör det?!

Så... Här får ni Sanningsblogg. Ärligblogg. Fulblogg. Blek, finnig och alldeles fantastisk!


Ett skatbo på huvet. Men inte ett enda grått hår! Än...


Och det är ju så praktiskt att gömma sig bakom!


Ja, ni ser ju. Helt underbar. Kolla bara vad bra jag är på att rensa svamp!


Och fasiken vad svamp jag har plockat!

2 kommentarer:

- VERAN - sa...

Underbart att du också ser helt vanlig ut!! Precis som vi alla andra ;) När man slappar omkring och sunkar sig men ändå blir överöst av kärleksförklaringar av sin livskamrat så kan man inte annat än känna sig som jordens finaste i sitt otvättade hår och fula gamla slitna mysbyxor. Det är gött!


Nice att se att andra också lägger upp "fulbilder" på sig själv i sin blogg - precis så där ser jag ut varje morgon och kväll. Och ibland hela dagar =)

Syster Yster sa...

Mmm, visst är det härligt att det är tillåtet att vara som man är?

Rätt gött faktiskt!