lördag 27 november 2010

Lagom less

Läste just en kompis Facebookstatus: "Lagom less på nästan allt."

Mitt i prick! Exakt så känner jag just nu. Kommit hem efter jobbet, är helt slut, arg på trafikdårar, arg på det mesta. Svårt att liksom uppskatta det lilla fina i tillvaron just nu, trots all härlig snö och Caisas pyntande här hemma. Är som tömd på energi och orkar inte ens fundera ut varför. Huvudvärk och självärk. Ingen intensivångest, definitivt inga lyckorus. Bara Lagom less på nästan allt.

3 kommentarer:

~Johanna~ sa...

Amen! Va de jag som skrev de där?

- VERAN - sa...

Det där mellanläget är liksom så... mellanlägesaktigt =/ Är man riktigt jävla maniskt glad eller ångestladdat till tänderna så känner man ju i alla fall något. Lesshetskänslan är bajs faktiskt.

Hoppas morgondagen blir bättre. Det är ju första advent och vi får tända första ljuset i väntan på. Det uppskattar jag i alla fall =)

Syster Yster sa...

Mycket bättre idag! Tror jag hade trosorna bakochfram eller nåt igår! :D