tisdag 9 november 2010

Snuva och snö

Snorig och raspig i halsen. Jag vägrar bli sjuk. Överdoserar diverse örter, vitaminer och äckligt te med sjukt mycket citron och honung i (så man inte känner på smaken att det är te). Försöker också hålla mig varm, vilket är en ren lögn i detta väder då det snöar blöta spikar från sidan.

Har avstått ifrån träning igår och idag, för jag vill verkligen inte bli sjuk nu inför resan! Får se hur det känns imorgon. Vore ju hemskt om jag inte skulle kunna träna på två veckor! Förstå vilken träningsvärk jag kommer få då när jag sätter igång igen! Åhujeda mej!

Skottat snö har jag gjort i alla fall, så det stod härliga till. En decimeter lade sig prydligt på backen ikväll. Fint och mysigt, men tungt och halt. Och rätt kallt. Och rätt blött.

Ska faktiskt inte alls bli så tokigt att åka till Maspalomas på fredag. 23 grader. Sol.

Inga kommentarer: