torsdag 4 november 2010

Lätt-lätt

Ännu lite lättare idag. Faktiskt mått riktigt skapligt! Skönt.

Tror att alla tog den här omställningen till vintertid jäkligt hårt. Alla verkar mer eller mindre deprimerade och beter sig onekligen lite konstigt. Har stött på lite motstånd här och var ifrån idag, men inte grubblat så mycket över det, utan släppt det som "oviktig händelse".

Molly löper och ligger och är ledsen och vill träffa killar. Tänk för att det tycker jag inte alls att hon ska. Åh, hon är så söt i sina trosor, måste ju ha binda på henne så hon inte blöder ner säng och soffa. Mysigt att ha hund! Verkligen!

Jag längtar till Gran Canaria. Snart åker vi. Bort från mörkret, till solen. Jag är nästan inte alls nervös. Hittade dessutom glädjande nog några gamla Sobril i badrumsskåpet som jag kan plocka i mig om flygresan blir allt för obehaglig. Men det blir den nog inte.

Strax boxpass.

Inga kommentarer: