tisdag 14 april 2009

En bra dag

Ett konstaterande: Ibland bör man vara tyst. Det finns tillfällen då man inte absolut måste öppna truten och uttrycka sina åsikter. Ibland räcker det med att stå vid sidan och observera utan att lägga sig i. Och det har jag just gjort. Och det känns bra!

För övrigt är det en bra dag idag. Utbildning den här veckan, mestadels repetition av saker jag redan kan, men det är alltid trevligt att känna att man hänger med på föreläsningarna. 45 minuters spinning efter jobbet och sedan en snabb tomatpasta och ut med Caisa och Molly i skogen för att spåra.

Japp, en bra dag helt enkelt.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Ingen korv till middag idag då med andra ord? ;)

Just nu önskade jag att jag också hade kunnat "hålla tyst" men ibland går det bara inte och man vill så gärna bemöta dumheterna fastän man kanske hade vunnit mer på att bara stå vid sidan och titta på?

Glad att höra att du haft en skön dag!

Kramar!

Syster Yster sa...

Hihihi, nä, igår var det jag som bestämde maten ;)