fredag 10 april 2009

Nya bekanta

Igår utökade jag min bekantskapskrets med sex nya personer. Sju, faktiskt med tanke på den lilla människan med röda kinder och målade fräknar som kom och gick.

Vi hade rasande trevligt och åt en massa god mat. Jag satt som vanligt kvar sist och mumsade. Synd, attans synd att det blev tidig hemgång med tanke på dagens tidiga arbetspass.

Jag tänkte förnya min blogg lite. Veronica ska få äran att sätta lite färg och krusiduller på den, och jag tänker bidra med innehållet. Vi får se hur det blir... =)

Nej nu väntar sjuklingar (på isländska heter det faktiskt så, inte patienter) så nu måste jag åka iväg. Vilken dimma vi har utanför fönstret!

5 kommentarer:

Veronica sa...

Så skoj att träffa dig. Det gör vi snart om tycker jag.

Fixar och trixar med din blogg i morgon - är på jobb nu och är liiiite tung i huvudet *s*

Kramar om!

Syster Yster sa...

Oj stackars dej. Rödvin kan ha den effekten. (Har jag hört....)

Du, ingen brådska med bloggen!

Kram

Syster Yster sa...

Vauuuu, va schnyggt!!

Veronica sa...

Vad roligt att du tyckte om det. Glöm inte att ändra ditt lösenord nu då =)

Syster Yster sa...

Det ska jag göra! Annars vet man ju inte VAD du hittar på =)