onsdag 29 april 2009

Packar hysteriskt

FY fan för att flytta!

Det känns som att jag bara flyttar alla lådor fram och tillbaka, och varje gång jag stänger en låda så hittar jag fullt med opackad skit bakom den.

Jag noterar att jag är en aning ofokuserad. Jag kan börja med en grej och så ska jag bara hämta en sak och då ser jag en annan grej och börjar med den, och så blir inte den första grejen gjord... Jag besitter just nu en väldigt knapphändig planeringsförmåga, man skulle kunna säga att min exekutiva funktion är för tillfället nedsatt. Stress?

Har förbaskat ont i ländryggen. Har inte hunnit träna nåt den här veckan, och det känns direkt. Åhhh, kan det aldrig få ett slut? Jag känner mig ensammast och tröttast i världen!

2 kommentarer:

~Johanna~ sa...

Så ni har flyttat idag?? Spännande!!! =) Eller är de bara kartongkaos?!

Stefan berättade att han var uppe o hälsade på er föresten! =)

Syster Yster sa...

SÅÅÅ himla kul att se honom!
Japp nu har vi flyttat.
har ingen telefon och inget bredband, så jag kan inte blogga!!! =( Men det kommer, var så säkra.