måndag 27 april 2009

Jahapp!

Nu har jag slut på kartonger och plastsäckar också! Det var väl himla praktiskt!

Jag kan inte begripa hur man kan ha så mycket saker i ett så litet hus! Och så dammiga saker! Gud, så äckligt det är att packa böcker som stått odammade i jag-tänker-inte-avslöja-hur-lång-tid!

Det värsta är saker man egentligen inte vet var man ska ha, eller till vad, men man kan bara inte slänga dem. Som Maltes koppel... Och en hel låda med minnen. Det känns som att ju mer jag packar, desto mer saker blir det! Helt galet.

Caisa hade varit så snäll och packat allt porslin imorse. Hon tyckte tydligen inte att vi behöver äta förrän på torsdag... Ibland tänker hon inte särskilt effektivt. Men hon tänker snällt. Och det är det som räknas.

Tillbaks till dammet...

3 kommentarer:

Veronica sa...

*skrattar* Men sötskruttan då!! Hon kanske har tänkt att mata dig fram till torsdag? Du vet så där sensuellt med fingrarna ;)

... tisdag...
... onsdag...
... sen smäller det...

NI hojtar väl till när ni behöver hjälp eller bara vill ha lite vänner över som sällskap?

Kramen!

Syster Yster sa...

Jaowww! Ni får komma ner när ni vill! Vi vill alltid ha sällskap, och Caisa vill säkert ha lite krypsällskap under huset. ;)

Hur jobbar ni? Lediga på fredag? Isf kan ni väl komma ner och kolla in rucklet? :D

Veronica sa...

Hellu!

På fredag är tanken att vi ska försöka ta oss till Donnas (Eldra) sommarstuga och sova över men det ser lite mörkt ut då våran bil inte är att lita på. (vi fick ju ta firmabilen hem till er i helgen bara för att vi inte vågade köra med våran)

Jag hör av mig på tele när vi närmar oss helgen. Skulle vara roligt att se lilla huset och träffa er igen. Vi är helt lediga hela helgen så en liten inflyttningskaka kanske vi kan komma förbi med?

Krypsällskap kan Caisa få... av Anki... jag är för fiiiiiin för det *s*

kramar!