fredag 17 april 2009

Frrredag!

Och solen skiner utanför mitt fönster denna (sov-)morgon. Kan det bli bättre?

Måste bara berätta om en dröm jag hade natten till igår. Drömde att jag stod ute på ett stort fält, med en häst, en riktigt stor häst, som jag höll i grimman. Hästen var enormt ostyrig och ryckte och slet och jag flög som en vante med honom (jag tror det var en "han"). Nåväl, det viktigaste var min tanke: "Vad faan, en HÄST??? Har jag gått och skaffat en HÄST??? Hur faan ska det här gå till, jag får honom ju inte ens att stå stilla. Jag kan ju ingenting om hästar!", och hästen slet sig och stack och jag vaknade.

Intressant va? En stor, brun och ostyrig HÄST kanske kan symbolisera ett stort, brunt och ostyrigt........ hus?

Min rädsla för att inte klara av det, att inte fixa allt och få det hemtrevligt. Drömmar är bara för intressanta.

Inga kommentarer: