måndag 27 april 2009

Ny vecka

Vilken helt underbar helg det har varit! Massor med sol och värme, det har ju verkligen känts som högsommar! Lördagens fest var som sagt lyckad och gårdagen segade sig fram i slappandets tecken.

Mina vänner tog gården i besittning en stund igår och bestämde sig för att ha sitt storgräl här. Det var ganska jobbigt för Caisa och jag visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen. Jag tycker så mycket om dem båda, och vill så gärna att de ska få det att funka, men det verkar som om de bara inte kan mötas. Jättetråkigt.

Nu börjar en ny vecka, en kort sådan, med tre dagar utbildning och på torsdag har jag semester, för DÅ FLYTTAR VI!!! Vi var ute vid huset igår och gick en promenad, då vi träffade vår nye granne. Han kom fram och skakade hand och hälsade oss välkomna och hälsade på Molly och verkade gilla henne. Det känns sååå skönt att de verkar ok. Det har varit min största fasa, det här med att få grannar.

Nej nu jävlar måste jag skynda till jobbet!

Inga kommentarer: