söndag 30 maj 2010

Knullträdet

Såg en ganska intressant informationsfilm, vars syfte skulle vara att informera om hur sexuellt överförbara sjukdomar sprids genom promiskuositet.

Promiskuös som jag är (eller har varit) var jag ju tvungen att göra testet. Den skulle alltså på något pseudovetenskapligt sätt räkna ut hur många man indirekt har haft sex med, genom dem man faktiskt legat med.

Mitt resultat: 1835 personer! Det är inte dåligt! Då kan ni förstå att man känner sig lite sliten såhär vid 30 års ålder!

Se filmen/gör testet här: http://www.knulltradet.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

OJ! 1835 personer! Då förstår jag varför du är trött, det var inte åldern =). Åh jag har inge facebook...vill juh också få svar på varför man typ är som en zombie.

pussipuss din lilla slampa

Syster Yster sa...

Skaffa fejsbuck så tävlar vi om vem som är slampigast!