måndag 17 maj 2010

På begäran...

Man kan ju inte sluta blogga bara för att man fyllt 30!

Så, nu är jag äntligen vuxen! Det känns fantastiskt.

Själva födelsedagen firades i lugn oKursivch ro med lite shopping med Nanna, och sen pizza och vin i trädgården, för att avslutas i mörkret i den underbara badtunnan! En dag helt i min smak. (Okej, shopping är väl inte min favoritsyssla, men det var ett nödvändigt ont.)

Festen hade vi i lördags, och den blev kanonlyckad! 15 pers, strålande väder, massor med god mat (om man får säga det själv, höhöhö), massor med vin och öl, bra musik i stereon och bad i ovan nämnda tunna!

Caisa och Anders slog rekord. Fyra timmar i tunnan!

Dagen efter hade jag en schysst rödvinsmössa på huvet som gjorde ganska ont, men det var det helt klart värt! Helt klart bäst fest hittills! Bilder kommer så snart jag har tid att sätta mej med kameran...

Men hörni... När jag sitter här och bloggar med teven på i bakgrunden... Petra Mede Show... Vafan...? Jag som älskade Petra Mede! Hon är ju både snygg, smart och rolig, men... Vafan?? Skitprogram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Askul, fast jag var nykter. Badtunnan rockar fett =). När ska du bjuda mig på ett bad? Helst innan jag blir för stor så du också får plats ;).