söndag 1 februari 2009

Fylla

Oj oj oj oj oj. Mitt stackars lilla huvud.
Igår blev det par-TAY! Middag hos Bobby och Madde och sen ut på BB, där jag minsann lyckades få en alldeles egen drink uppkallad efter mig! En Karin Special! Den var syrlig och fruktig och fantastiskt god.
Taxiresan hem var dock en av de värsta resor jag gjort. Jag såg dubbelt, och tänk dig att försöka hålla blicken på vägen när du ser två vägar! Rörigt som fan. Blev tvungen att be chauffören stanna vid ett lämpligt dike. Fruktansvärt pinsamt, men ack så nödvändigt. Imorse när jag vaknade var jag fortfarande full som en kastrull och önskade att livet skulle få ett hastigt slut.
Nu känns det mer som att jag skulle uppskatta om Gud slutade slå mig med en stekpanna i huvudet hela tiden.

Och by the way... Caisa avbokade mitt afrodance-pass. Det var omtänksamt tycker jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

*asg* låter som en kanonkväll måste jag säga!

Veronica sa...

Oh shit det låter onekligen som en blöt kväll! Ni får krypa ner i soffan idag då och titta på gamla repriser på tv:n och glöm inte att dricka mycket vatten! ;)

Syster Yster sa...

Mmm... Vi ligger i soffan med Molly, katterna och ett dubbeltäcke och glor på Family Guy och dricker Ramlösa och kaffe.