lördag 28 februari 2009

Skridskor

Idag åkte Nanna, Jana och jag till Almunge och hyrde långfärdsskridskor! Det har jag aldrig provat, men det var fantastiskt kul! Om än något ansträngande för baken...

Definitivt något jag rekommenderar till alla som är trötta på att gnälla på halkan: Använd halkan till nåt kul!

Caisa stackaren fick stanna hemma och kurera sin förkylning.

Tjockis på hal is!

Det tog en stund, sen fick jag in snitsen!

Värsta sk8er grl! ^__^

Nanna tog sig fram hon med...

När hon väl fått på sig byxorna...

...tills hon gjorde en skön vurpa! :)

Vi tog med oss en engångsgrill och grillade korv på isen.

Jana öppnade korvpaketet med ispiken som en sann viking.

Nanna relaxar i snön.

Gott me körv ju!:)

Nu, efter en varm dusch ska det bli middag och sen ska jag och älskling bara glo på film och slappa i soffan. Gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fett skönt det var att slappa i soffan söt! =)