torsdag 5 februari 2009

Packa

Jag kan inte beskriva hur jobbigt jag tycker det är att packa. Kommer aldrig på vad jag ska ha med mig och hur mycket, och så blir det FÖR mycket och så blir jag sur. Inte nog med det, Caisa far runt som en yr höna och är jättenervös också och får mig på dåligt humör. Jag blir fullständigt utmattad bara av att titta på henne och hennes hysteriska blick.
Om du läser det här älskling: Jag älskar dig och du FÅR va nervös. Men det är liiiite jobbigt bara. Skönt att du e på jobbet nu, så jag får lite lugn å ro. ;P

Tog en promenad nere på isen med grannarna och alla hundar. Var skönt och lite spännande. Tycker alltid det är något speciellt med att gå på is. Att veta att det vilar iskallt vatten bara någon decimeter under fötterna. Att känna isen röra på sig och "sjunga" sådär speciellt. Jag gillar det.

Undrar var jag har mitt pass...

5 kommentarer:

Syster Yster sa...

Men visst, tjata om ett inlägg ba! Men skit i å kommentera!

*asg*

Veronica sa...

Som kompensation för att jag är så oerhört långsam & seg på att kommentera så vill jag tala om att du kommer att vara såååååå saknad när du nu åker på semester! Fan så avundsjuk jag är på er! Kommer att vara tomt, så damn you om du inte hittar ett internet café och berättar för mig hur ni har det och vad ni gör! (ja jag måste ju veta att ni överlevt också) *s*

Syster Yster sa...

Hihihi. Jag tror att Caisa blir GaLeN på mig om jag skulle sätta mig och blogga på semestern! (Hon blir ganska crazy bara av att jag gör det i soffan.) Men jag ska försöka!:D Synd att jag inte har en sån där cool mobil som man kan smygblogga ifrån på dass.

Veronica sa...

Äh du får väl lura Caisa till den här galna världen också så att hon också blir så här fanatiskt beroende som vi andra NORMALA =)

Allt ni kommer att göra på semestern är att ta bilder "För Tjorvig vill nog se våra paella som vi äter" och ni kommer att tänka i termer så som "Det där måste jag skriva upp så att jag kan blogga om det så att Tjorvig har något att läsa när hon sitter i kalla, trista och mörka Uppsala" =)

Eller har jag fått något om bakfoten nu kanske???

Well well... när åker ni? I morgon?

Syster Yster sa...

Hihihi, du har så rätt så rätt. :D
Vi åker tidigt som apan imorgon bitti. Kan ju säga att det var SKÖÖÖÖNT att lämna jobbet i eftermiddags! ;)