fredag 6 februari 2009

Snöoväder

Jag kan satsa mitt smällfeta arsle på att flyget kommer bli inställt på grund av halt väglag eller nåt annat dumt. :(
Om inte så ska det bli jäääla skönt att lyfta från den här äckel-snö-slaskiga skitvärlden ett tag. Blähh!

Väder påverkar mig verkligen. Jag känner det i hela kroppen, lågtryck och högtryck, regn eller sol. Jag dras med i stormiga vårvindar och ligger som en strandad val och kippar efter andan heta sommardagar. På vintern vill jag bara gräva ner mig i en mullig håla i jorden och gå i ide.

Man kanske skulle ha blitt en björn istället?

For your information:
Bålsta idag: 2,3 grader, snöblandat regn. Molnigt.
San Agustin idag: 20 grader. Sol.

1 kommentar:

Veronica sa...

Inte ens 5 timmar kvar nu... hoppas du packade bikinin överst i resväskan så att det bara är att hoppa i den när ni kommer fram.

Önskar er en jätteskön resa! Tänk vilken tajming ni har som får åka när vi har det så här mörkt, blaskigt och snöigt.

Såååå många bilder vill vi se när ni kommer hem!

Kram kram kram!