söndag 15 februari 2009

Gran Canaria

Då så tänkte jag berätta lite och visa bilder från vår ljuvliga solsemester i San Agustín, Gran Canaria.

Vi åkte tidigt som fasiken på lördag morgon. Flygresan gick toppen, fastän vi båda är flygrädda. Jag var till min egen stora förvåning kolugn och kunde trösta älsklingen som satt och skakade. Hela England var täckt av snö!

Väl på plats var det faktiskt lite molnigt och ganska kallt. Vi blev lite rädda att det skulle vara så hela veckan, men det vände redan andra dagen och blev bara varmare och varmare.

Hotellet var jättesnyggt, fräscht, mysigt och de som jobbade där var väldigt trevliga.

Äsch, nu orkar jag inte skriva mer. Här kommer bilder!


Caisa i hotellbadrock med en öl, redo för semester.



- Vad ska jag dricka till frukost?
Sitter i poolbaren och funderar.



Fick för mig att jag skulle posera vid havet.



SEMESTER!!!



Givetvis hittade vi en Pride-Shop i Playa del Inglés. ;)



Vackert uppe i bergen...


En snygg påfågel.



Efterfest på balkongen!

4 kommentarer:

~Johanna~ sa...

Åhhhhhhhh va härligt ni verkar haft det! Jag längtar så jag dör snart, det ska bli helt makalöst skönt att bara få åka iväg en vecka med älskling o vänner!

Tack för titten!

Syster Yster sa...

Det var härligt! Längtar tillbaks massor. Särskilt i detta skitväder!!

Veronica sa...

*flinar lite* Var det första dagarna som kortet på Caisa togs? Ser liiiite vinterblek ut om nosen... men fruktansvärt söt! =) Sötnos helt enkelt.

Ser jättehärligt ut! Längtar tills våran reskassa säger "ÅK!"

Syster Yster sa...

Hihihi, jo de var första kvällen. =)
Hon är bruuun å läcker nu.