fredag 24 september 2010

Livsgnista

De senaste dagarna har jag känt mig ovanligt full av liv. Vaknat tidigt och känt mig utvilad. Mött dagen med entusiasm, nyfikenhet och massor av energi. Har ägnat mig åt mycket mindfullness både på ledig tid och på arbetstid. Jobbet har varit tungt och stressigt, men jag har ändå kunnat hantera det så att det inte blivit besvärligt. På ledig tid har jag tagit långa skogspromenader och njutit av sval höstluft och vackra färger. Jag har känt att jag orkar, kan och vill leva och jag har mått ovanligt bra i kroppen.

Det måste vara något fel...

2 kommentarer:

- VERAN - sa...

Vad härligt det låter! Njut så länge "felet" pågår för du är värd varenda sekund av sådana känslor!

Btw... finns träden kvar till vårat aktivitetscenter till kissemissarna? Ska ju hämta lillfjant om en vecka och jag antar att han kommer att behöva leka av sig någonstans =)

Syster Yster sa...

Det blir ju nya avgnagda grenar hela tiden! Lägger jag in en gren till getterna idag så har du en fin avgnagd klätterställning om ett par dar! =)