måndag 6 september 2010

Så trött!

Obegripligt trött har jag varit idag. Nästan så att ögona gått i kors och jag skulle ha kunnat somna sittande mitt i ronden. Det gjorde jag inte, men det hade inte varit omöjligt.

Pressade ut mina sista krafter på ett skönt pump-pass, så nu är jag sådär härligt geléaktig i hela kroppen och dallrar lite. Får se om jag kan röra mig på onsdag, träningsvärken borde vara som värst då. Fast jag kanske kan sjukskriva mig då? Jag menar, det är ju fullt tillåtet att sjukskriva sig två veckor för att operera brösten, så en dag eller två för ruskigt smärtsam träningsvärk är väl en piss i Mississippi? Eller?

Blev faktiskt något piggare efter träningen, men bara såpass att jag orkade ta mig hem, gå ut med Molly, laga gröt, äta den och sjunka ner i soffan halvdöd. Vad långt det känns till duschen...! Kan ingen bära mig?

Inga kommentarer: