söndag 8 mars 2009

Hur kunde jag glömma...

...hur bra METALLICA är???

Mina kompisar är på deras konsert i Globen idag och jag är SÅ avundsjuk. Sitter och tittar på deras videos från 90-talets och drunknar i deras tunga, melodiösa riff.

Detta är hårdrock när den är som bäst!

Metallica är dock lite fåniga med upphovsrätten (de måste ju tänka på ekonomin......)så här är en länk till deras video-sajt:
http://www.metallica.com/videoplayer/mediaplayer.asp?Media_Type=FLV&url=rtmp://cp57092.edgefcs.net/ondemand/flvstreams/metallica_com/promo_vids/enter_sandman.flv&title=Enter+Sandman&desc=Director%3A+Wayne+Isham+%2D+Filmed+in+June+1991+in+Los+Angeles%2C+CA+%2D+Video+Premiere+Date%3A+July+30%2C+1991

2 kommentarer:

~Johanna~ sa...

....du behöver inte vara avis för dom har ju ställt in! Sångarn blev magsjuk!

Veronica sa...

Jag gillar endel av deras hårdrocksballader men i övrigt är det inte min typ av musik. Jag kan tycka att det är bra men det liksom suger inte till i magen som det gör av t.ex techno =) DET blir jag vansinnigt glad av!

Synd för dina vänners skull att konserten blev inställd. Men kanske det kommer en ny chans snart och då kan du fixa biljetter =)