torsdag 12 mars 2009

Ryggskott

Det kan fan inte va sant!

Inte nog med min dunderförkylning från Helvetet. Igår när jag skulle hänga tvätt så brände det plötsligt till i ryggen, som kramp i svanken. Jag kände igen det direkt. Ryggskott.

På några sekunder var jag stel som en 80-åring och kunde bara ligga på golet och skrika. Som tur var hade Caisa kommit hem och kunde hjälpa mig upp till soffan.

Nu sitter jag inlindad i yllesjalar runt ryggen och kan inte sova. Funderar på hur i helvete jag ska kunna jobba i helgen om inte det här går över. Voltaren...

5 kommentarer:

Veronica sa...

Tigerbalsam och värme värme värme. Tycker synd om dig nu....

Syster Yster sa...

JOh... Jag med. Zon och yllesjalar runt midjan, Voltaren i magen... Vad mer göra?

~Johanna~ sa...

usch stackare!!!

Viktigpettern sa...

huvva...:-(

Veronica sa...

Tror fan alla är sjukskrivna nu (Du, jag och Johanna i alla fall) kanske ska vi ha en tyck-synd-om-mig-fest till helgen och låta våra flickvänner passa upp och ta hand om oss? Fixa drinkar, laga mat, massera och dansa för oss? =)

NU tyckte jag att jag kom på världens idé alltså! I´m not bossy I just have better ideas! *flinar*