tisdag 10 mars 2009

Tråk

Ligger här i soffan. Hundarna är ute på gården och yr i snön och busar väl runt fårhagen en stund. Jag orkar verkligen inte klä på mig och gå nån promenad!
Hängde lite tvätt och blev helt slut efter det med en puls på typ 100!

Det sprutar inga otrevligheter ur näsan på mig än, jag har bara sådär ont i halsen och lite småfebrig och MATT. Så jävla slut!

Tråkigt tårkigt tråkigt!!! Vill hitta på nånting. Gå och träna, laga god mat, städa, åka skridskor, simma eller nåt! (Eller t.o.m. jobba, vilket annars vore min lott idag.) Men nä! Här ligger jag och tycker synd om mig själv.

7 kommentarer:

Veronica sa...

Orchidea den 2/4? ;)

Syster Yster sa...

Oj, vad långt fram i tiden! Man vet ju knappt om man lever då...
Är det en torsdag nu igen? Brukar ju inte funka så bra om man jobbar dag på fredagen. Men jag ska kolla det. Vore ju faktiskt skoj.

Veronica sa...

Ja det är ju tyvärr torsdagar som gäller. Vi har inte varit på Orchidea sedan de öppnade på Konsertbaren just eftersom det är på en torsdag men den här torsdagen (2/4) så är vi barnlediga och jag är ledig dagen efter också och då vill jag dricka rödvin och träffa folk! Sitta här hemma och glo som en ko får någon annan göra =)

Syster Yster sa...

Hihi. Ja men vi får se, ska kolla tiden! Caisa lär inte kunna, hon jobbar ju kväll =/

Veronica sa...

... och Anki ska upp och jobba kl 06.00 dagen efter - det får bli du och jag med andra ord! =)

Syster Yster sa...

Jag jobbar dag dagen efter, men det är väl inget som hindrar att man går ut en liten stund...

Kan kolla om jag kan sova hos mitt ex den natten.

(Hahaha, ja inte hos er, alltså!)

Veronica sa...

*småler lite för mig själv*

Ett eller två glas vin och lite samtal/lära känna/umgås skulle vara nice. Vi får kolla upp alla jobbtider, sovplatser, datum och sånt där och se om det går att synka ihop =)