tisdag 3 mars 2009

Kronofogden

Jävla fucking fitthelvetes jävla kukidiotskit!

Jag hatar myndigheter. Idag fick jag ett brev från Kronofogden. Där står det att jag inte har betalat en P-bot, och inte heller inkassokravet efter den.

Jag VET att jag felparkerade (hade bråttom till jobbet och det fanns inga lediga parkeringsplatser) och det var fel, dåligt och samligt. FY MIG! Men DIREKT så gick denna bot till Inkasso, och jag betalade givietvis omgående, men se NEJ, det räcker inte. Jag får ett föreläggande från Kronofogden DIREKT.

Så nu ska jag UTÖVER dessa 600:- som jag redan betalat till inkasso, betala 1100 kronor till Kronofogden.

Helvete vad arg jag är!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Viktigpettern sa...

otroligt..vilket system.

~Johanna~ sa...

VEEET, de suger.... usch....

Anonym sa...

Ehh..läs på papperet.. Jag tror inte att du behöver betala det du redan har betalat. Om du dessutom betalat inkassokravet innan det gick till fogden så ska du kontakta fogden och berätta det.