söndag 22 mars 2009

Kalas

Ikväll har vi firat förlovningen med våra bästa kompisar Nanna och Jana, som än så länge är våra grannar. Vi svullade mängder med tacos och sen en hysteriskt god blåbärsgräddtårta som Caisa snickrat ihop.
Lite senare på kvällen bar det av ner till krogen, där Nanna fick sig några järn för mycket, jag sjöng en sjuhelvetes massa karaoke, Jana blev sur på Nanna för att hon var för full, och jag och Nanna (!) fick erbjudande om trekant (vad ovanligt?!?! jävla MÄN).

Med andra ord en riktigt lyckad kväll. Nu är jag trött som en koala och ska gå upp till älskling och krypa ner.

Lycka sprider sig i kroppen... Imorgon ska vi på visning av ett hus!

2 kommentarer:

Veronica sa...

Tillbaka på fastlandet igen efter en intensiv helg. Låter riktigt nice med blåbärsgräddtårta =D Själv har jag svullat i lax, parmaskinka, melon och goda ostar - inte fy skam det heller.

Spännande med husvisning!! Håller tummarna att det är något som faller er i smaken.

Syster Yster sa...

Det föll mig i smaken pga storleken (70 kvm), läget (lantligt) och planlösningen (rymligt). Men oj vad vi kommer få jobba! Alla tapeter och golv måste bytas. Ingen har petat på huset på minst 20 år tror jag...