onsdag 18 mars 2009

Lust och glädje stor


Vad är det med våren?

Det frågar jag mig varje år. Så fort solen tittar fram och det börjar sippra smältvatten i bäckarna börjar sinnena vakna...

Överallt ser man leenden och blickar som fastnar längre än vanligt, plötsligt sitter kläderna väldigt bekvämt och alla former framhävs ohyggligt väl.

Jag vill hångla, förföra, njuta. Inte bara ett vardagsligg på 20 minuter, utan en sån där heldag i sängen när man bara går upp för att dricka vatten och kissa emellanåt... När man kvicknar till framåt kvällen och mår lite illa och är lite yr och inser att hela jävla dagen har gått åt till SEX. Och så skrattar man och åker och köper pizza och ler finurligt åt varandra över en capricciosa.

Varför jobbar min flickvän kväll? Jag vill ha henne, NU!

1 kommentar:

Veronica sa...

Vad fint du beskriver det. Känner igen mig då du beskriver fånleendet man får på läpparna ;) Det där leendet som bara två älskade kan ge varandra och ord är överflödiga.

Hoppas Caisa inte behövde jobba över ellt något sånt utan att hon kom hem till din famn så fort hon kunde *S*