onsdag 4 mars 2009

Tandtråd - ett ålderstecken?


Har märkt att jag har blivit helt och hållet beroende av tandtråd! Aldrig förr i mitt liv har så mycket grejer fastnat mellan tänderna som det gjort på senaste tiden. Det måste vara åldern! Det är väl bara gamla människor som använder tandtråd?

Innan jag blev tillsammans med Caisa var jag ihop med en tandtekniker. Hon förfasade sig alltid över att jag inte använde tandtråd. Det var för henne helt otänkbart att inte tandtråda varje dag. Så, jag satte igång, och nu kan jag inte sluta.

Då har jag väl M att tacka för min goda tandhälsa...

Hur ofta tandtrådar ni???

1 kommentar:

~Johanna~ sa...

samvetsfråga....

några ggr innan o efter jag besökt tandläkarn brukar de nog bli...
dvs några få ggr om året.

FAST, jag gjorde de bara för nån dag sedan o jag har inga planer att gå till tandläkarn än...