onsdag 11 mars 2009

Status Båring

Mindre febrig, mera snorig. Jävligt trött.

Idag har jag tvättat klart nästan all tvätt i tvättkorgen. (Det sker bevisligen inte så ofta att vi kommer till botten på den, då det längst ner låg julgardiner...)

Jag fick ett ryck och tog till och med fram dammsugaren, men efter att ha dammsugit nedervåningen blev jag helt galet andfådd och var tvungen att gå och lägga mig ett tag. Övervåningen får faktiskt Caisa ta! Golvet blev till och med våttorkat här nere och filtarna kastade jag ut i snön ett tag.

Molly fick sig en liten skogspromenad också.

Nu sitter jag med ett konstant kliande i halsen, som inte ger sig. Funderar på att försöka med diskborsten... Caisa kommer snart hem efter två dagars utbildning. Jag har aldrig känt mig så ensam. Undrar om jag ska slå på stort och diska innan hon dyker upp? Det borde ju inte vara så ansträngande.

Jag avskyr att vara sjuk, när jag vill göra så mycket och inte orkar någonting!

Till råga på allt verkar alla bloggare jobba idag, och Nanna och Jana är i Romme och åker skidor, så jag har liksom INGENTING att roa mig med.

1 kommentar:

~Johanna~ sa...

Jag tog tag i mitt liv, så idag har jag.....hum... fikat....fikat...och fikat...ungefär! =) haha

nu ska jag försöka hinna med lite nyttogrejjer också!