torsdag 12 mars 2009

I've got you under my skin


I've got you under my skin
I've got you deep in the heart of me
So deep in my heart, that you're really a part of me
I've got you under my skin

Ive tried so not to give in
Ive said to myself this affair never will go so well
But why should I try to resist, when baby will I know darn well
That I've got you under my skin

I'd sacrifice anything come what might
For the sake of having you near
In spite of a warning voice that comes in the night
And repeats, repeats in my ear

Don't you know little fool, you never can win
Use your mentality, wake up to reality
But each time I do, just the thought of you
Makes me stop before I begin
cause Ive got you under my skin

7 kommentarer:

Veronica sa...

Hon är fin din Caisa! Nu känner jag ju inte henne men hennes utseende är helt klart en kvinna i min smak ;)

Värsta 9 poängaren (10 är Pink *skrattar*)

Vackert att läsa om kärlek - man blir liksom glad i hela magen!

Syster Yster sa...

Mmm, hon e min pingla! =)

~Johanna~ sa...

pingla va ordet! =)

Syster Yster sa...

Jag tror Caisa blev 7 cm längre och riktigt glad av att läsa era kommentarer! Hon har så kasst självförtroende ibland. Bra att nån mer än jag säger hur SNIGG hon är.

Syster Yster sa...

Och Veronica>> Hehe, ja vi verkar ju ha samma smak du å ja *flin*

Veronica sa...

Det är något visst med sådana som Caisa och Anki - jag fullkomligt ääääälskar deras sätt att gå, stå, sitta och röra sig! Blir vild och galen av deras uttryckssätt helt enkelt - BANG rakt in i hjärtat!

Menar inte att jag blir förälskad i alla butchar men det är något med dem som tilltalar mig big time! ;)

7 cm längre? Jag kan höja hennes självförtroende några snäpp till *he he he* nemas problemas!

Syster Yster sa...

Vero>> Kan bara sucka lyckligt och hålla med. =)
Hejja hängbyxor och stora luvtröjor på tjejer som vet hur man svänger på axlarna och petar upp en snus under läppen!

Hähähä. :D